Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

Το ξεκινημά μας

Καλωσορίζω τους απανταχού φίλους του βόλεϊ (και όχι μόνο) στο πρώτο μου επίσημο προσωπικό blog που δημιούργησα στο in.gr με την ευκαιρία του 26ου Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος βόλεϊ που θα γίνει στην Τουρκία το διάστημα 3-13 Σεπτεμβρίου.

Είμαι ο νεότερος αθλητής της Εθνικής σε αυτή την αποστολή και θέλω να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου από αυτό το μεγάλο ραντεβού του ευρωπαϊκού βόλεϊ.Ελπίζω ότι κάθε φορά θα έχω όλο και περισσότερα, αλλά κυρίως ευχάριστα νέα για να σας μεταφέρω από τα γήπεδα της Σμύρνης και της Κωνσταντινούπολης και εσείς να σχολιάζετε με την προσωπική σας άποψη.

Η Εθνική προετοιμάζεται πυρετωδώς για την έναρξη του Euro ’09 και όλοι είμαστε ανυπόμονοι. Προσωπικά πιστεύω ότι όλα είναι ανοιχτά στον όμιλό μας, καθώς μπορούμε να πετύχουμε ακόμα και το απόλυτο 3x3 νίκες και να περάσουμε πρώτοι στην επόμενη φάση. Γενικώς, νομίζω ότι το τουρνουά θα είναι απρόβλεπτο και οι περισσότερες ομάδες έχουν πιθανότητες να φτάσουν στην τετράδα.

Από τον όμιλό μας, σίγουρα ξεχωρίζω την Ισπανία που αποτελεί και την Πρωταθλήτρια Ευρώπης, όμως, πώς να... αδιαφορήσουμε για την Σλοβακία, ή την Σλοβενία από την οποία έχουμε χάσει στα προκριματικά με 3-0;

Θεωρώ ότι θα παλέψουμε όλα τα ματς ξεχωριστά και θα προσπαθήσουμε βήμα – βήμα να φτάσουμε στο στόχο μας.

Ακούστηκαν πολλά για την αλλαγή της τεχνικής ηγεσίας, από τον Κώστα Αρσενιάδη στον Δημήτρη Καζάζη και ότι προκάλεσε προβλήματα λίγο πριν από τη διοργάνωση, όμως, εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι στην ομάδα το κλίμα είναι πολύ καλό και δουλεύουμε με συγκέντρωση για να τα καταφέρουμε.

Σίγουρα δεν είμαστε στα φαβορί, αλλά εάν βρούμε το ρυθμό μας θα αποδείξουμε ότι δεν πάμε στην Τουρκία μόνο για τη συμμετοχή!Στα φαβορί πιστεύω ότι είναι η Ρωσία, η Σερβία, αλλά μακάρι να κάνουμε κι εμείς την έκπληξη και να βρεθούμε στην τετράδα.Τα λέμε πάλι σύντομα...

1 σχόλιο: