Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

«Θα τα δώσουμε όλα για αυτή την Εθνική»

Για άλλη μια φορά έχω τρομερή διάθεση να γράψω τα νέα μου από το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Τουρκίας. Μπορεί η νίκη επί της Σλοβενίας να μην άλλαξε κάτι στα δεδομένα και η πρόκρισή μας να ήταν γνωστή από το Σάββατο, όμως, προσωπικά αισθάνομαι πολύ ικανοποιημένος από την εικόνα της Εθνικής. Κάθε φορά που μπαίνω στο γήπεδο και ο προπονητής μου ζητάει να βοηθήσω αισθάνομαι υπερήφανος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας.

Θα το ξαναπώ γιατί μερικοί νομίζουν ότι είναι εύκολο. Ήρθαμε στην Τουρκία ως αουτσάιντερ στον Γ’ όμιλο, αλλά περάσαμε πρώτοι. Είχα γράψει και στο πρώτο μου μήνυμα ότι ελπίζω να κάνουμε εμείς την έκπληξη σε αυτή τη διοργάνωση και μέχρι τώρα νομίζω ότι πολλοί... ζηλεύουν την ομάδα μας.

Εύχομαι να μην μας ματιάσουν μόνο και να συνεχίσουμε έτσι και καλύτερα. Με τη βοήθεια του Θεού και τη δική μας προσπάθεια, όλα είναι δυνατά. Δεν ξέρω αυτή τη στιγμή, ακριβώς ποιοι θα είναι οι αντίπαλοι στον όμιλο Ε’ της Β’ φάσης, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να κοντράρουμε και τη Γαλλία και τη Γερμανία και την Τουρκία, ή όποια ομάδα βρεθεί μπροστά μας.

Το μόνο που θέλω πω σε όσους διαβάζουν το blog μου είναι ότι εγώ και οι συμπαίκτες μου θα κάνουμε τα πάντα για να φέρουμε την Εθνική όσο πιο ψηλά γίνεται. Μέχρι τώρα είχαμε λίγο άγχος γιατί ξεκινήσαμε καλά δεν θέλαμε να το χαλάσουμε. Τώρα, όμως, νομίζω ότι θα είμαστε λίγο πιο χαλαροί και ήρεμοι για να παίξουμε και ακόμα καλύτερα.

Μέχρι τώρα ήταν πολύ... γούρικη αυτή η συνεργασία με το in.gr και παράλληλα είναι η πρώτη φορά που δημιουργώ ένα blog επικοινωνίας με το κοινό. Ελπίζω να συνεχιστεί και η τύχη μας και να έχω συνέχεια να γράφω ευχάριστα πράγματα.

6 σχόλια:

  1. Γεια σου Δημήτρη και μπράβο για την προσπάθεια που κάνετε. Μακάρι να φτάσετε την εθνική ψηλά και γιατί όχι να φέρετε και μετάλλιο.
    Μαρία και Ειρήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ferte mas to evropaikooooooooooooooooo, bravo re Juric, eisai megali paixtoura.
    Nikos-7

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θερμά συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα και προσωπικά σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Δημήτρη, σ' όλη την ομάδα και προσωπικά σε 'σένα. Ειδικά χτες ήσουν καταπληκτικός. Καλή συνέχεια, πάμε για 4άδα!

    'Ακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Bravo se olous paidia!Pame twra kai gia tin synexeia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο μεγάλε. Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή