Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Ικανοποίηση, ελπίδα για το μέλλον με Καζάζη και... στοπ στη γκρίνια


Επιστροφή στη βροχερή Αθήνα που μοιάζει λίγο μελαγχολική, όσο και η επιστροφή στην… καθημερινότητα μετά το τέλος των υποχρεώσεων της Εθνικής στο Euro της Τουρκίας. Αυτή τη φορά σας γράφω από την Αθήνα, όπου ξεκουράζομαι πλέον και έχω περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μου.

Προσωπικά νιώθω πολύ όμορφα μετά την εμπειρία που έζησα στη Σμύρνη. Ήταν το πρώτο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της καριέρας μου και συνδυασμό με την καλή εμφάνιση της Εθνικής, μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος.

Μπορεί η 8η θέση να μην ακούγεται ως επιτυχία, όμως, αν συνυπολογίσουμε τα προβλήματα που είχαμε, την μικρή προετοιμασία, αλλά και το γεγονός ότι χάσαμε κάποια ματς στις λεπτομέρειες, τότε σίγουρα δεν πρέπει να νιώθουμε απογοητευμένοι.

Ακόμα και έτσι μπορούσαμε να είχαμε πετύχει το κάτι παραπάνω, αλλά από ένα σημείο και μετά χρειάζεσαι και λίγο τύχη. Επειδή με ρώτησαν για την άποψή μου σχετικά με τις ομάδες που προκρίθηκαν στα ημιτελικά, αυτό που πιστεύω είναι ότι Ρωσία και Βουλγαρία είναι στην καλύτερη κατάσταση. Η Γαλλία είναι καλή ομάδα, αλλά οι δύο πρώτες είναι το φαβορί και για το χρυσό.

Από την απόδοσή μου σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος ακόμα και όταν αγωνίστηκα ως διαγώνιος ή ως ακραίος. Σίγουρα, ως κεντρικός είχα πιο σταθερό ρόλο, όμως, εμένα μου αρέσει να παίζω σε πολλές θέσεις. Ποιος προπονητής δεν θα ήθελε παίκτες – πολυεργαλεία; Επίσης, βλέπουμε ότι στα κορυφαία πρωταθλήματα του κόσμου υπάρχουν παίκτες που παίζουν σε παραπάνω από μία θέσεις.

Για το μέλλον της Εθνικής, έχω να πω ότι είμαι πολύ αισιόδοξος και ελπίζω ότι η 8η θέση στο Ευρωπαϊκό θα είναι μόνο η αρχή. Μπορεί εγώ να ήμουν ο μοναδικός νέος παίκτης στο ρόστερ της ομάδας, αλλά θα ήθελα να δω και άλλους αθλητές της γενιάς μου να μπαίνουν δυναμικά στον βασικό κορμό. Πιστεύω ότι κάποιοι νέοι παίκτες μπορούν να προσφέρουν και έχουν θέση στην ομάδα.

Είναι, βέβαια, θέμα προπονητή και διοίκησης. Στο θέμα της τεχνικής ηγεσίας, η άποψή μου είναι ότι ο Δημήτρης Καζάζης πρέπει να παραμείνει στην Εθνική. Μπορεί να είναι νέος, αλλά πιστεύω ότι με το κοουτσάρισμα και τη συμπεριφορά του κέρδισε την εκτίμηση όλων των παικτών, ακόμα και των πιο παλιών. Είναι ένας πραγματικός κύριος και τον ευχαριστώ για τις ευκαιρίες που μου έδωσε και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Ελπίζω να τον δικαίωσα με την απόδοσή μου.

Επειδή γνωρίζω ότι όλοι θέλουν να μάθουν τι συνέβη στο επεισόδιο που δημιουργήθηκε στο ξενοδοχείο της Εθνικής και στο οποίο αναφέρθηκε ο Δημήτρης Καζάζης, θέλω να πω ότι εγώ δεν είμαι το κατάλληλο άτομο για να μιλήσει. Πρώτα απ’ όλα επειδή εγώ το έμαθα την τελευταία μέρα που βρισκόμασταν στη Σμύρνη.

Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι ο κ. Καζάζης δέχτηκε φραστική επίθεση από κάποιον εξωαγωνιστικό παράγοντα και δεν υπήρξε ποτέ αγωνιστικό πρόβλημα. Θεωρώ, λοιπόν, ότι έκανε πολύ καλά που το κράτησε για εκείνον και δεν ακούστηκε τίποτα μέχρι και την τελευταία ημέρα, αλλά και πάλι χωρίς να αναφέρει λεπτομέρειες.

Είναι, όμως, κρίμα να γίνεται μια τόσο σημαντική προσπάθεια από την ελληνική ομάδα και να βρίσκονται κάποιοι άνθρωποι που δημιουργούν προβλήματα. Μακάρι όλοι μας ως Έλληνες να αποβάλλουμε αυτή την κακή συνήθεια να τρωγόμαστε. Πρέπει να σταματήσουν αυτές οι ενέργειες που βλάπτουν τις Εθνικές ομάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου